47 thoughts on “Moederdag…

  1. Ben er weer na een weekje blog pauze Christine,

    Super mooi je pps voor Moederdag, en een prachtige song van La Esterella.

    Dag blogmaatjes ben er weer in bloggenland
    na een heel drukke week met de
    kleinkinderen ’s avonds was ik pap af
    ne mens ziet ze graag komen maar
    ook weer naar huis gaan hé, en
    een paar dagen had ik er 4 stuks.

    Maar ben blij dat ik weer blogbezoekjes
    kan brengen naar al mijn blogvrienden.
    Ik wens jullie dan een heel fijne maandag
    en een plenterende nieuwe week en
    ook met een zonnetje erbij.

    Lieve groetjes van Claire.

  2. Hallo Christine,
    Super mooie presentatie, ik heb er van genoten mateke !!

    Gezellige donderdag en een mooie aanloop naar het weekend toe Geniet ervan Het was weer fijn om op je mooie blogje te vertoeven ! Iedere donkere wolk, heeft een zilver randje! Liefs Jeannine

  3. Hallo Christine,

    Gezellige feestdag en een lang verlengt weekend gewenst! Geniet ervan Het was weer fijn om op je mooie blogje te vertoeven ! Geluk is een geschenk, geen doel ! Liefs Jeannine

  4. Hallo Christine,

    Gezellige zondag en voor morgen een mooie week gewenst! Geniet ervan Het was weer fijn om op je mooie blogje te vertoeven ! Geluk is een geschenk, geen doel ! Liefs Jeannine

Plaats een reactie